Kirjoittaja Aihe: Vuosikokous/kokouksia  (Luettu 18705 kertaa)

palkkionmetsästäjä

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 604
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #20 : Maaliskuu 23, 2012, 10:42:50 ap »
Toholammin moottorikelkkailijoiden kevätkokous järjestetään Toholammin kunnantalolla keskiviikkona 28.3.2012 klo 18.00.

Käsiteltävät asiat.

1.Tomoke race tapahtuman palautekeskustelu ja 2013 tapahtuman järjestäminen.
2. Urien hoito ja kalustohankinnat ja vastuualueet.
3.Kelkkakerhon varainhankinta ja toiminnan kehittäminen.
4.Mahdollinen liittyminen Suomen moottoriliiton jäseneksi ja kilpailutoimintaan osallistuminen.
5.Muut esille tulevat asiat.

 Kaikki kelkkailun ystävät Tervetuloa paikalle... Pullakaffeet tiedossa.

Lynx

  • Kelkkailija
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #21 : Maaliskuu 26, 2012, 14:24:44 ip »
kokoushuone 2. Alakrrassa oikealla, kalan oikealla puolella.

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #22 : Maaliskuu 26, 2012, 15:01:22 ip »
Olen miettinytkin, että kevätkokous tekisi hyvää.
Ja sieltähän se ilmoitus tuli...Kiitos siitä ja Kiitos Lynxille
tarkentavasta tiedosta kunnantalon kokouspaikasta, että
ei haahuilla ja koluta koko taloa. :)
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi

palkkionmetsästäjä

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 604
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #23 : Maaliskuu 29, 2012, 13:07:10 ip »
Toholammin moottorikelkkakerhon kevätkokous
Toholammin kunnantalolla ke. 28.3.2012 klo. 18.00

Läsnä: Markku Määttälä, Tapio Rautiainen, Veikko Ahola, Jyrki Huusko, Marko Salo, Riku Nikula, Matti Uusipaikka

1. Tomoke Race tapahtuman palautekeskustelu ja 2013 tapahtuman järjestäminen.
-Tapahtuma onnistui yli odotusten, kävijämäärä oli n. 450 kävijää.
Päätettiin järjestää tapahtuma myös v. 2013, ehkä ajankohta ennemmin (10.3.2012)
Tapahtuman tehtävien jako suunnitellaan paremmin, järjestysmiehiä sekä liikenteenohjaus tapahtumaan organisoitava.

2. Urien hoito ja kalustohankinnat sekä vastuualueet.
-Tampparin hankinta ensisijainen tavoite, syksyllä mahdollisesti saatava avustus ratkaisee minkälainen kone voidaan hankkia.
Koneen hankinta myös yhteishankintana lähikuntien kanssa mahdollista, 2-4 kuntaa järkevä koneen toiminta-alue.
Kelkkaurien hoito/vastuualueet päätettiin jakaa kelkkakerhon jäsenille ( Jyrki jakaa uraston hoito-suuksiin n. 10-15 km pätkiin), eli uraston hoito jaetaan reittiosuuksiin joille määrätään vastuuhenkilö joka suorittaa reittiosuudellaan kesäraivauksen, merkkien pystyttämisen ja niiden uusimisen, mahdollisten ojitusten tai metsänhoitotöiden aiheuttamat järjestelytyöt osuudellaan, vastuuhenkilö hommaa osuutensa hoitamiseksi talkooporukan.

3. Varainhankinta ja toiminnan kehittäminen.
- Päätettiin että yksi kelkkatapahtuma kaudessa riittää, muuta toimintaa kehitetään tarpeen mukaan.

4. Suomen moottoriliiton jäsenmaksu ja kilpailutoimintaan osallistuminen.
-Jäsenyys on pakollinen jos kerhon jäsenet osallistuvat virallisiin kelkkakilpailuihin.
Päätettiin ettei jäsenmaksulle (n. 350?) suomen moottoriliittoon ole aihetta, koska kerhostamme aikoo vain 2 kelkkailijaa osallistua virallisiin kilpailuihin, järjestävät he itse osallistumisensa ja maksavat siitä aiheutuneet kulut itse.

5. Muut esille tulevat asiat.
Lanauskalusto on ollut rikki, möyry ei toimi, lanauskelkat ovat olleet remontissa tuon tuosta. Reittien hoito on ollut ajoittain mahdotonta toteuttaa.
-Uralupamaksujen palautusta ovat vaatineet 15 hengen kelkkailusafariryhmä, vaatimus perustui hiintolomaviikolla (viikko 9) uraston huonoon kuntoon vetoamalla, reitit olivat kovan lumipyryn kinostaman lumen ja sen jälkeen tulleen vesisateen vuoksi lanaamatta ja ?patikolla? ko. viikolla, seuraavalla viikolla (viikko 10) oli pakkaskelit jolloin urat saatiin lanattua hyvään kuntoon.
Uria ei voitu sääolosuhteiden vuoksi viikolla tuolloin lanata, kertakaikkiaan mahdoton tehtävä, kelkkasafariryhmä on ajanut urillamme jossa liikuttaessa uralupa on oltava.
Yksimielinen päätös oli ettei uramaksuja palauteta.

- Puheenjohtaja Marko Salo pyysi eroa kelkkakerhon puheenjohtajan tehtävistä välittömästi, henkilökohtaisiin syihin vedoten.
Ero sääntöjen puitteissa hyväksymiseksi ja uuden puheenjohtajan valitsemiseksi hänen tilalle päätettiin pitää ylimääräinen kelkkakerhon sekä hallituksen kokous mahdollisimman pian.
Varapuheenjohtaja Matti Uusipaikka hoitaa puheenjohtajan tehtäviä toistaiseksi.




Toholammilla  28. 3. 2012


Puh. joht.                                                                                              Sihteeri
Marko Salo                                                                                    Jyrki Huusko





Pöytäkirjantarkastajat
Tapio Rautiainen                                                                             Veikko Ahola

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #24 : Lokakuu 02, 2012, 22:28:07 ip »
Syksyn kelkkakerhon kokouspäivä olisi perjantaina 19.10.2012. Aika klo 18.00-21.00. Paikka kunnantalon kokoustila.

Minun puolesta voi vielä päivää käydä muuttamassa jos suurelle yleisölle se ei passaa.

Tarjoilusta voi myös ilmoittaa tänne, jos joku haluaa tuoda purtavaa. Minä voin keittää termariin kahvit ja ostaa 1L maitoa,
että ei tarvi sitä automaattikahvikoneen kahvia välttämättä juoda.

Toivotaan porukkaa paikalle, että saadaan talven yli kerhon asiat järjestykseen.
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi

ManneM

  • Aktiivinen Kelkkailija
  • **
  • Viestejä: 58
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #25 : Lokakuu 04, 2012, 10:04:51 ap »
Minulle kävis torstai paremmin.

ManneM

  • Aktiivinen Kelkkailija
  • **
  • Viestejä: 58
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #26 : Lokakuu 18, 2012, 09:19:33 ap »
Milloin se kokous on, haluaisin tietää. Voisko puheejohtaja vasta.

palkkionmetsästäjä

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 604
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #27 : Lokakuu 18, 2012, 10:06:48 ap »
Voisi"ko olla paras siirtää kokous ensiviikon torstaille 25.10.2012, sama klo.aika ja paikka.
Moni on tällä viikolla syyslomalla, kuulemma.

Täällä foorumilla tämän lukeva vois  puhelintekstareilla levittää tietoa muillekin kelkkailijoille.

Ps. minä "leivon" pullat kokoukseen  :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2012, 10:37:56 ap kirjoittanut palkkionmetsästäjä »

ManneM

  • Aktiivinen Kelkkailija
  • **
  • Viestejä: 58
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #28 : Lokakuu 18, 2012, 14:32:24 ip »
Minulle sopii ensiviikon tortai.

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Vuosikokous/kokouksia
« Vastaus #29 : Lokakuu 19, 2012, 15:48:54 ip »
Kokous olisi ollut tänään, mutta suuren yleisön pyynnöstä siirretään se seuraavalle torstaille tästä lähtien. Eli TORSTAINA 25.10.2012.  8)
Näin jälkiviisaana on tietenkin hyvä huomata, että torstai-ilta ei ole niin kiireinen kuin perjantai-ilta. :)
Torstaina 25.10.2012  klo 18.00 - 21.00.  :)
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi