Kirjoittaja Aihe: Kuvagalleriaan.  (Luettu 12492 kertaa)

palkkionmetsästäjä

• Teho Kelkkailija
Kuvagalleriaan.
« : Helmikuu 05, 2010, 22:54:25 ip »
Kuvagalleriaan voi asentaa omia ja muidenkin ottamia kuvia(jos sinulla on lupa kuvan käyttöön), siellä on jo lanauskalustosta möyrystä(sievin kelkkareittiristeyksessä kolme talvea sitten otettu kuva), sekä allekirjoittaneen työkkönen vm-84 lynx 650  lanaushommissa( kuva otettu Sykäräisestä Lestillepäin kun loppuu "taajamanopeusrajoitus" 3.2.2010 ).

Hyvä olisi kirjoittaa tähän threadiin viesti että olet jättänyt /laittanut galleriaan kuvia ja voit niitä tässä kommentoidakin, silloin kaikki näkee milloin sinne on tullut uusia kuvia.

Kuvagalleriaan pääset pääsivun  klikkaa>galleria sitten siellä klikkaa >>pelit ja vehkeet>> klikkaa kuvaa näet sen isompana.

Huom. kuvagalleriaan päästäksesi, tulee sinun olla rekisteröitynyt ja kirjautua foorumille.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2010, 23:45:43 ip kirjoittanut palkkionmetsästäjä »

palkkionmetsästäjä

• Teho Kelkkailija
Vs: Kuvagalleriaan.
« Vastaus #1 : Helmikuu 23, 2010, 09:43:09 ap »
Kuvagalleriaan on lisätty ( Kan3:n) kuva uudesta mahdollisesti ostettavasta Möyrystä, jos tai kun saadaan rahoitus hoidettua kuntoon!
Asiantuntevan  näköistä porukkaa kuvassa uuden ihastuksen ympärillä. ;D

MattiU

• Administrator
  • Teho Kelkkailija
« Vastaus #2 : Helmikuu 09, 2011, 18:47:17 ip »
Kunnan kämpän kodanpystytystalkoo kuvat lisätty galleriaan.
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi

nelitahti

• Aktiivinen Kelkkailija
  • **
« Vastaus #3 : Helmikuu 09, 2011, 22:50:37 ip »
Kuvat galeriasa  ;) mutta liekkö matti u mennyt koko päivä kameran kanssa leikkiessä kun ei näy talkoissa kuvissa >:(  menihän tuo talkoo päivä ilta 10 asti tuolla reitti lanauksissa ja merkkien pystytyksisä että pane paremaksi jos pystyt

MattiU

• Administrator
  • Teho Kelkkailija
« Vastaus #4 : Helmikuu 10, 2011, 12:19:39 ip »
hmm, kyllä se kameramies on yleensä nelitahti siellä kameran takana eikä edessä.  ;) Sainhan lopussa ottamaan kaverin muutaman kuvan kun olin ite yläilmoissa.  :) Jos tarkkana olitte, niin olin minä yhdessä kuvassa, mutta lisäsin nyt vielä yhden, eli olen kahdessa kuvassa.  ;D
En ala pistään nyt talvella paremmaksi talkootunteja, kun ei ole lanauksiin mahollisia vehkeitä. :) Tuli onneksi tehtyä syksyllä paljon kerhon eteen, jopa sairaana.

Venture 1100 GT

• Teho Kelkkailija
« Vastaus #5 : Helmikuu 10, 2011, 14:50:10 ip »
Milloin on katon laitto
Yamaha RS Venture 1100 GT

MattiU

• Administrator
  • Teho Kelkkailija
« Vastaus #6 : Helmikuu 10, 2011, 23:11:50 ip »
Tänään oli kuulemma Laineen E:n tarkoitus hakea laudat lattiaa ja kattoa varten. Tämä talkoopäivä on kait tarkoitus yrittää viikonlopulle, mutta isommain asian sanailee ilman lämpötila. Kuulemma ei tule talkoita yli 10 asteen pakkasilla, elikkäs alle pitäisi olla. Mutta päivä voi tulla nopeallakin varoitusajalla, mutta tällä hetkellä päivää ei ole päätetty.

palkkionmetsästäjä

• Teho Kelkkailija
« Vastaus #7 : Helmikuu 12, 2011, 18:17:21 ip »
Kuvagalleriaan lisätty tarkoituksella huono kuva reittikartasta (jotta näitä ei kopioitaisi) joissain aiemmin myydyissä kartoissa ei tuota reittiä ole piirrettynä, uusimmissa kyllä , mutta tuosta voi jokainen päivittää karttaansa uuden kunnankämpän kautta kulkevan reitin.
Tässä reittikarttasta huono kuva>>

RikuN

• Aktiivinen Kelkkailija
  • **
« Vastaus #8 : Helmikuu 13, 2011, 23:47:54 ip »
Pystyykö tonne galleriaan laittaan sellasia nuolia, millä pääsis suoraan seuraavaan kuvaan? Ainaki mun koneella joutuu aina palata siihen gallerian etusivulle ja sitte valita taas uus kuva. Voihan se vika olla siinäki, että on täsä saikulla liikaa aikaa miettiä tällasia ::)

admin

• Administrator
  • Aktiivinen Kelkkailija
« Vastaus #9 : Helmikuu 15, 2011, 20:56:06 ip »
Täytyis melkeen vaihtaa koko galleria sitten. Tuo on muutenkin aika kepuli, mutta sen sai nopeasti toimimaan.
Täytyy joskus ajan kanssa katella joku parempi galleria ja integroida se tähän foorumiin.