Pitihän sitä illan vilkassa lähteä vanhalla Lynx"illä ja kelkkalanalla reittejä katsastaan ja polkeen.
Syk- Finnspringin risteykseen asti "lanattu" kelkalla, Henri P tuli myös Lynx/Winha Wikkelällä siellä vastaan, ajettiin takaisin sykäräiseen reittiä niin leveäksi kuin sai, eli n. 3 - 4 metriseksi.
En malttanut lopettaa, vaan ajoin vielä Syk- Kalliokosken metsätielle asti, sekä kurssarin haaran lestijoen kävelysillalle asti, olipa joki leveällä kun metsässä asti oli kosken uhkumisesta tulvajäät.
Melkein Puolille öinhän tuossa lipsahti, onneksi Mamma oli pitänyt saunan lämpimänä, vaikka eipä tuolla puohatessä kylmä kerennut tulla, päinvastoin lämmintä hommaa tuon Lynexin ajo
Reittimerkkejä oli joku sabotoinut aivan tuskassa, kun yli kilometrin matkalla viime talvena uusitut merkit puukkonevalla ja sen jälkeen metsästä oli kaikki merkit katkottu jopa kolmeen pätkään, näytti kuin olisi joku niitä ampunut haulikolla oli sen verran katkoskohta sipaleina, jopa nevalla olevista keloista oli reivitty viimetalvena laittamani tulipunaiset heijastimella varutetut nuoliopasteet irti, eikä niitä löytynyt mistään vaikka lumen alta yritin lähietäisyydeltä etsiä, no pimeässä mentiin sitten vanhasta muistista, onhan tuo reitti tullut lanattua pimeässäkin muutamaan kertaan
....on se kerpele että tuollaista on joillain välähtänyt tehdä, niinku ei näissä reittitalkoohommissa olisi jo muutenkin tarpeeksi hommaa..... no se ei auta kun taas hommata sinne uudet jätkänristit sekä opastenuolet ja mennä asenteleen ne paikalleen, eriasia saako niitä enää jäiseen maahan.PRk"le.
Täytyy käydä jatkamassa tuota tamppaamista / lanaamista kunha taas iltapimeässä ehtii.
Edit: Ainii, lunta oli paikoin yllättävänkin paaaljon, tosin tuollainen pakkashötylumi katoaa miltei olemattomiin kelkan alla, mutta lanalla sai jopa tasaisen "ainakin" näköistä jälkeä.
Muutamia reitille kaatunutta puuta piti moottorisahalla poistaa.