Kirjoittaja Aihe: Tarvittais pari kelkkakerhotalkoolaista !  (Luettu 3886 kertaa)

palkkionmetsästäjä

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 604
Tarvittais pari kelkkakerhotalkoolaista !
« : Huhtikuu 04, 2012, 23:19:14 ip »
Sykäräisessä lauantaina 7.4.2012 NS;llä syttyy perinteinen pääsiäiskokko klo. 20.00 , kelkkakerho järjestää tapahtumaan ohjelmaan kelkkakyyditystä.
Tarvittais kaksi henkilöä kelkkakerhosta antamaan kelkkakyyditystä, henkilöreki on paikalle toimitettuna, mielellään ilmajäähdytteinen kelkka vetohommaan, on luvannut pakkasia, vesivehkeet keittää kovalla /jäisellä lumella, voipi toki pelittää jos ajoura saadaan "rällättyä" niin että on irtolunta.
Oma työkkönen on telastojousipoikkirikki, Henri P winha vikkelä on luvattu ajoon...ja  jos keli sallii Gt 1100 touringi yamahan"ni saa hommaa pyörittelemään myös.
Itse olen tuolloin töissä, joten en voi hommaa suorittaa.
Elikkä kelkka ja reki + erikokoisia kypäriä on hommattu paikalle kunhan vaan saadaan kaksi henkilöä hommaa pyörittään ( ajaja / rahastaja ), kelkkakerholle kaikki ajotuotot ( 2 ?/ henk) tai perhelippu 5?, rekeen mahtuu 5-6 henk. kerrallaan.
Homma kestää n. klo. 19. 30 - 21. 30.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2012, 23:44:11 ip kirjoittanut palkkionmetsästäjä »

palkkionmetsästäjä

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 604
Vs: Tarvittais pari kelkkakerhotalkoolaista !
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2012, 20:09:53 ip »
Reippaat herrat Henri P ja Lamotaa ottivat pestin vastaan,,, kiitokset heille uhrautumisesta kelkkakerhon puolesta.
Joten homma hoidossa, tohoditta muutkin tulla maailman suurimmalle kokolle. ;D

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Tarvittais pari kelkkakerhotalkoolaista !
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2012, 11:15:44 ap »
Oli niin kiireinen pääsiäinen, että tänään saa vasta hengähtää. Eilinen meni aamutöissä ja sitten suoraan siskon kaksoispoikien ristiäisiin, missä loppupäivä menikin. Aamuvuoro töissä vei mehut ja pilkkiminen alkoi jo 22.00 illalla. Elämä on ja sillä mennään... :) Hyvä, että kuskit löyty. :)
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi