Kirjoittaja Aihe: Tänään ajelemassa.  (Luettu 48857 kertaa)

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #30 : Marraskuu 16, 2010, 20:59:41 ip »
Sellainen päivä.
Oltiin tosiaan tekemässä nevan päätyyn reittiä, mihin käytettiin Rikun Lynxiä apuna. Elikkäs tänään ajelemassa turvenevan läpi ahkio perässä kelkkareitille, mistä työurakan päätteeksi ajettiin kunnankämpälle. Sieltä takaisin autolle. Kelkasta oli todella hyvä apu.
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi

kklana

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 84
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #31 : Joulukuu 26, 2010, 17:33:25 ip »
Se ois sitte enimmät höyryt käyty päästeleen tuolla reitillä :)     Elikkäs pyörähettiin Jukka A:n kanssa sievissä päin polkemassa reittiä  ja lapioimassa ojia. Päästiin tänäkin vuonna ihan koskemattomille hangille ensimmäisinä.   Monet sadetanssit saa kyllä pitää ennenkuin noilla reiteillä ajellaan kuuttakymppiä, hyvä jos 6km/h mutta kerkes kyllä näkeen hyvin hirviä ja teeriä nuista nopeuksista :D    Paskat kyllä meinas tulla housuun ku teeri ampas suksien välistä lentoon ja siivet hakkas kelekkaan ???   Makkarakkin paistettiin ja maistu yhtähyvältä ku viime talvenaki eli saattaapi taas muutama paketti kulua.  Nyt vaan kaikki loitsuaan tai vetään sadetanssia   että saatais lisää lunta ;D KELKKAILU ON TAASKIN KIVAA ;D

V.I.P

  • Vieras
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #32 : Joulukuu 26, 2010, 19:29:56 ip »
No niin se ois ullavaan reitti aukastu, mutta Risuja oli kyllä iha per###sti. Ja makkaratkin kerettiin paistella hirvikodalla sykäräisessä. Matkassa mukana oli lynx mies jolla catti.

palkkionmetsästäjä

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 604
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #33 : Joulukuu 27, 2010, 16:18:20 ip »
Virkavaltakin oli tänään ajelemassa, kahden kelkan voimalla tulivat joesta yli sykäräiseen aamupäivällä, iltapäivällä menivät takaisinpäin. Olivat  Hirvikosken maaseutuhotellilta ilmeisesti "maastoutuneet"mollamaijasta ja trailerista.
Eipä tainnut pahemmin olla muita kelkkailijoita näin arkipäivänä reiteillä...

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #34 : Tammikuu 10, 2011, 21:31:13 ip »
Kännykällä viestiä foorumille. :) Koirakarilla makkaran paistossa, kohta syömävalmiit. Reitit suht.koht. hyvässä kunnossa. Täältä sitten takaisin Lampille.
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #35 : Tammikuu 11, 2011, 21:08:36 ip »
Eilen reitin teko katkes omalta osalta järvellä takas Lamppia kohti, mutta kyydin sain lampille. Kelkan pieni tiedetty vika viimein puhkes, minkä olisi voinut ennaltaa ehkäistää vaihtamalla kyseinen osa, mikä on ollut jo kauan hyllyssä. :S :D Riku jatkoi kelkallaan Lampille minkä perään saunottiin porukalla.
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi

Venture 1100 GT

  • Teho Kelkkailija
  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #36 : Tammikuu 16, 2011, 17:43:09 ip »
Kiitokset kunnankämpän hoitajalle :)
Yamaha RS Venture 1100 GT

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #37 : Tammikuu 20, 2011, 02:23:27 ap »
Toholampi - Kunnankämppä - Koirakari - Toholampi.
Olisi reitit aurauksen tarpeessa ja polkekaa leveästi, osittain vain yksi ura menee reitillä.
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi

joni

  • Kelkkailija
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #38 : Tammikuu 23, 2011, 18:06:12 ip »
jep pikku lenkki ajeltu tänään!! kiitokset kanssakelkkailioille jotka autoitta kissan ja pollen pois pajukosta ;) :)

MattiU

  • Administrator
  • Teho Kelkkailija
  • *****
  • Viestejä: 214
Vs: Tänään ajelemassa.
« Vastaus #39 : Tammikuu 23, 2011, 19:34:38 ip »
Lampilta Sykäräisen suuntaan Purontakaisen risteykseen.
Siellä vastassa olikin virkaintoisia ihmisiä, hyvä että ei päälle tultu. :D
Päätettiin palata takaisin minun vähäisen polttoaineen takia, mutta poikettiin Kunnan Kämpälle takaisin tullessa, koska purontakaisen risteyksessä kuulin että 2 serkkuani ja 2 Australian vierasta oli menossa sinne.
Vietettiin nuotiolla hetkinen ja sitten lähettiin siitä takaisin Lampille. Kiitos muuten makkarasta. :)
Keli oli hieno ja polttoainemittari näytti tankille tyhjää, mutta pääsin sillä kumminkin perille asti.
Kiitos Palkkiom:lle joki-infosta....voisin vaikka etusivulle kirjoittaa uutisia näistä vesistöistä.
Olen ehkä hidas, mutta edelläsi