Yleinen keskustelu > Reitit ja urat

Ullavan Haapalan reitillä ajamisesta.

(1/1)

MattiU:
Ullavan järveen johtavalla peltotiellä Haapalan rannassa on ajettava tietä pitkin.

Peltojen omistaja on soittanut asiasta ja kertoi että ajaminen peltoa pitkin jatkuu jokavuotiseen tapaan ja sen on loputtava.
Siellä saattaa olla virkavalta tarkistamassa asiaa jos ei tyyli muutu.

Tällainen viesti saapui Ullavan suunnasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta