Yleinen keskustelu > Reitit ja urat
ToMoKe;lle tulipaikkojen hoitosopimus !
palkkionmetsästäjä:
Toholammin alueella Lestijoen varrella olevien Tulipaikkojen hoitosopimus saatiin neuvoteltua Toholammin kunnan kans kuntoon... :)
Perjantaina3.2.2017 ajettiin polttopuut sopimuksessa myös olevalle Mörönpuron laavulle ( Mörönpuron laavu sijaitsee Sykäräisestä n. 1.5 km alajuoksulle päin)
Mörönpuro on komeassa maisemassa jyrkkien maastovaihteluiden ja retkipolun varrella, kannattaa käydä joskus ihastelemassa...PS. tämä tulipaikka ei ole kelkkareitin varrella, sinne pääsee kyllä autolla luontopolun varteen, josta matkaa kävellen mörönpurolle n. 500 metriä.
Lauantaina (4.2.2017)ajettiin polttopuut kanasaaren, talauskosken ja kuussahin tulipaikoille, samalla teroitettiin kirveet ja sahat kunnostettiin.
Paistettiin talkoomakkarat ja nautittiin hyvästä talkoosäästä... 8)
Sunnuntaina 5.2.2017 Toimitettiin puunpilkkomiseen paikoille "ruhmot" korjattiin kanasaaren ulkopenkit ja tuli hiukan lisääkin istumapaikkoja...kodat ja laavut+ wc;t laastiin lukinverkoista, hiiren, lintujen jätöksistä, ampiaispesät tuhottiin samalla" aroista paikoista"... ;D
Talkoissa Timo A. Manne M. Roope H. Tipi R. Jyrki H...Kiitos SUURI osallistujille...
Ilmoitamme tulevista talkoista...
palkkionmetsästäjä:
Kanasaari-Talauskoski- murennuskoski-Kuussahi-Hirvikoski-Mörönpuro... tulipaikkojen hoito nyt ToMoKe;lle...
palkkionmetsästäjä:
Kanasaari-talauskoski-Murennuskoski-Kuussahi-Hirvikoski-Mörönpuro tulipaikoilla on vessojen tyhjennys/siivoustalkoot heti kun ne sulaa talven jäljiltä.
Talkoot tehdään kelkkakerhon toimesta vapaaehtoisten voimin, ilman palkkaa.
Mukaan voi ilmoittautua tässä allkeirjoittaneelle, sovitaan päivä, aika ja paikka missä kokoonnutaan.
Ps. Murennuskoskelle ja Hirvikosken tulipaikoille viedään vielä polttopuita (pääseekesälläkin) ja teroitetaan kirveet ja sahat, sekä toimitetaan puunpienimisruhmut...
Ps. Toholammin kk, Sykäräisen, Hirvikosken, ja purontakasen reiteillä/reiteiltä pelloilla asennettut merkit kerätty talkoilla.
SuurKiitos Tipi, Manne ja Auli, Jyrki ja Roope, Sampo ja Timo...ym.
TaRa:
Minä voin lähtiä jos ei ole silloin muuta menoa ja jos ei tarvis kävellä pitkästi :(
ManneM:
Minäkin lähden!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta