Yleinen keskustelu > Reitit ja urat

Talkootyötä reiteillä!

(1/8) > >>

ManneM:
Käytiin Tipin kanssa tekemässä uusi rumpu Kopsannevan lenkille. Seuraavana päivänä laitettiin eteläpuolen  - ja pohjapuolen merkit kylällä.Lippusiima leikkikentän ympärille laitettiin myös.Lunta odotellaan!

palkkionmetsästäjä:
Tänään Roope H;n kansssa laitettiin jätkäristit Sykäräiseen etelä ja pohjapuolen pelloille.
Muutama puu puukkonevan reitiltä otettiin pois, sitt tulikin pimeys...
Homma olis pitänyt tehdä ennenkun maa jäätyy, kantapään kautta 5-10 senttinen jäätynyt maa piti ensin hakata kirveellä ja lapiolla pois ennenkun sulaan maahan saa rautakangella merkille reijän...Huomattavasti helpompi laittaa valmiiksi sulaan maahan, ettäs tiiätte...  ???

ManneM:
Onko tietoa uudesta Purontakasen reitistä?

palkkionmetsästäjä:
Uutta reittiä ei saada tälle talvelle tehtyä, vaatii rahaa ja pohjien konetöitä !
Kävin tänään ko. maanomistajaa tapaamassa naamatusten, esitin että tämä talvi saataisi käyttää nykyistä reittiä, kunnes saadaan kerättyä uuden reitin linjaukseen ja pohjien tekoon.
Ehdoton ei... Purontakasessa ko. reitillä ei ole pysytty, vaan on ajeltu taimikoissa, pelloilla laittomilla alueilla, yms paikoissa joissa ei ole lupa kelkkailla.
SUURI KIITOS NÄILLE AJELIJOILLE. OVAT PAIKALLISIA KELKKAILIJOITA; SEN VERRAN MAANOMISTAJA OLI SELVITTÄNYT JÄLKIEN PERUSTEELLA...!!!
Reitti on poikki Purontakasessa ainakin tämän talven.
Ko. reitille tulee kieltomerkit " kelkkailu kielletty" ko. reitin kohtaan.
HELVETINISOKIITOS LAITTOMILLA ALUEILLA AJELIJOILLE TAAS TÄSTÄKI... >:( >:( :o ??? ::) :-[ :-X :-\ :-* :'( :P
Tässä linkki missä reittillä ajo on tänä talvena kielletty / reitti poikki >>>http://www.kelkkareitit.fi/?lon=24.2788&lat=63.6511&zoom=12&base=OpenStreetMap&layers=Kelkkareitit&route=63.68773,24.34959,63.66197,24.33261,63.64424,24.32145

Laittakaa sinne naamakirjaan asiasta, jotka siellä ootte...jospa ...

palkkionmetsästäjä:
Huom !!!
Huomenna lauantaina kaivinkone reitillä, ja ei ole kaivamassa lisää ojia vaan luiskaamassa vanhoja ojia ja poistamassa kantoja ja kiviä.
Tässä linkki reitinkohtaan missä konetöitä huomenna 10.12.2016 alkaen klo. 9.00  :)>>>....eipäs enää onnistunutkaan ikilinkin teko entisillä kikoilla, jokatapauksessa Toholampi-Sievi reitillä siis tuo huominen kaivuri liikkuu pahalammin / sievin rajan tuntumassa...
Ehkä nyt toimii linkki>>http://www.kelkkareitit.fi/?lon=24.4485&lat=63.8043&zoom=15&base=MML-Peruskartta&layers=Kelkkareitit&route=63.8051,24.45797,63.81017,24.46569
Toinen pätkä>>http://www.kelkkareitit.fi/?lon=24.449&lat=63.7983&zoom=14&base=MML-Peruskartta&layers=Kelkkareitit&route=63.79704,24.43248,63.79928,24.43325

Tämä pätkä /muutettu / tasattu kaivinkoneella tänään>>>http://www.kelkkareitit.fi/?lon=24.2393&lat=63.7639&zoom=15&base=MML-Peruskartta&layers=Kelkkareitit&route=63.76122,24.22773,63.76236,24.23099

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta